همشهری جوان

پاتوق دوستداران همشهری جوان

همشهری جوان

پاتوق دوستداران همشهری جوان

طرح جلد همشهری جوان شماره 370




سال هشتم، شماره ۳۷۰/ شنبه ۱۴ مرداد ۹۱/ ۸۴صفحه/ ۸۰۰ تومان

 

جوان ایرانی

من بچه پولدار نیستم/ مخترع جوانی که در جهان مشهور شده (صفحه ۲۶)

 

گزارش

کتاب، جشن بیکران/ «باغ کتاب» پاتوقی برای خوره کتاب‌ها (صفحه ۲۸)

پارسال ۲۰ هزار مرد زندانی شدند/ گفت‌و‌گو با رئیس ستاد دیه درباره مهریه و زندانی‌هایش (صفحه ۳۰)

خون بازی/ گشتی در یکی از آزمایشگاه‌های دریافت خون (صفحه ۳۲)

شما اول سوال کنید خط قرمز یعنی چه؟/ گفت‌وگو با مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد درباره نشریات جوانانه (صفحه ۳۴)

 

موضوع ویژه

خوشبختی با خبر/ وقتی از روزنامه‌نگاری سبک زندگی حرف می‌زنیم، از چی حرف می‌زنیم؟ (صفحه ۳۶)

 

سبک زندگی

حاسبوا قبل ان تحاسبوا/ یک راهنمای کاربردی برای حساب و کتاب با خدا (صفحه ۴۲)

 

سینما و تلویزیون

پای لرز بچه/ پرونده‌ای کوچک برای سریال‌های رمضانی امسال (صفحه ۴۶)

این چند حماسه ساده/ «بی‌باک» انیمیشن جدید پیکسار روی پرده آمریکا رفته (صفحه ۵۰)

اعجاز ایجاز!/ پرونده‌ای برای تیزرهای فرهنگی جذاب تلویزیون (صفحه ۵۲)

 

ورزش

سلطان علیه اجنبی/ همه مخالفت‌های پروین با سرمربی‌های خارجی (صفحه ۵۶)

سرراهی‌ها/ خیلی از بازیکنانی که روزگاری ستاره بودند، هنوز تیم ندارند (صفحه ۵۸)

 

گفت‌و‌گوی ویژه

سوال کردن که جرم نیست/ گفت‌وگو با سید مجتبی حسینی درباره دغدغه دینداری جوانانه (صفحه ۶۰)

 

جهان

سینمایی‌ترین افتتاحیه/ درباره افتتاحیه باشکوه المپیک که یک میلیارد نفر آن را تماشا کردند (صفحه ۶۴)

 

روزها

من ابوالحسنم/ تنهایی امیرالمومنین(ع) به روایت نهج‌البلاغه (صفحه ۷۲)

 

بازها

آی‌تی‌باز:حذف آینه از کانن/ کانن با مدل جدید دوربین‌اش وارد رقابت با دوربین‌های جدید شد (صفحه ۷۴)

فیلم باز: اشغال، آشغال است/ «بدرود بغداد»، نماینده ایران در اسکار سال گذشته (صفحه ۷۶)

 

موفقیت

حلش کن!/ شش گام و مهارت برای «حل مساله» (صفحه ۷۸)

نظرات 2 + ارسال نظر
ز-م 1391/06/06 ساعت 23:23

واقعا فکر کردید ازتون خواستم که دو صفحه مطلب رو برای شخص من تایپ کنید و بفرستید؟!!!!! حقیقتا اینقدر خودخواه و گستاخ نیستم!!!! منظور من این بود اگه فایل پی.دی.اف یا حتی تصویری از این دو صفحه گزارش دارید اینجا بذارید.

شرمنده اگه تونستم در اسرع وقت عکس اسکن شده اش رو میزارم.

ز-م 1391/06/06 ساعت 12:26

سلام و خسته نباشید. ممنون میشم اگه امکان داره گزارش باغ کتاب رو برای دانلود بذارید. من متاسفانه این شماره رو از دست دادم و به این مطلب برای کاری احتیاج دارم!!

سلام من نمیتونم اون همه مطلب رو به خاطر گرفتاری هایی که دارم تایپ کنم. متاسفم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد