همشهری جوان

پاتوق دوستداران همشهری جوان

همشهری جوان

پاتوق دوستداران همشهری جوان

از فلش‌مموری‌تان بیشتر از وضعیت فعلی استفاده کنید

فلش سحرآمیز



با دانلود و نصب برنامه رایگان Predator روی فلش می‌توانید از آن برای قفل و باز کردن کامپیوترتان استفاده کنید. این برنامه درست مثل قابلیت لاک و آنلاک ویندوز عمل می‌کند،

اکثرا مهم‌ترین کاری که با حافظه‌های پرتابل می‌کنیم، این است که از آنها برای جابه‌جا کردن فایل‌های نسبتا کم‌حجم استفاده می‌کنیم. البته این استفاده بدی نیست اما اگر برنامه‌های پرتابل زیادی هستند که می‌توانید آنها را روی یک فلش‌دیسک کوچک نصب کنید و هر جا که رفتید، این برنامه‌ها را همراه داشته باشید. اینجا می‌خواهیم به چند ابزار هیجان‌انگیز اشاره کنیم که آنها را در جیب‌تان نصب کنید!


استفاده از فلش به عنوان کلید کامپیوتر‌

با دانلود و نصب برنامه رایگان Predator روی فلش می‌توانید از آن برای قفل و باز کردن کامپیوترتان استفاده کنید. این برنامه درست مثل قابلیت لاک و آنلاک ویندوز عمل می‌کند، با این تفاوت که دیگر نیازی نیست بعد از اینکه فلش‌تان را به کامپیوتر وصل کردید، پسوردتان را دوباره تایپ کنید.


 پسوردهای شبکه‌های بی‌سیم را داشته باشید
هر گاه روی ویندوز به یک شبکه بی‌سیم وصل شوید، پسورد و مشخصات آن شبکه بی‌سیم در ویندوزتان ذخیره می‌شود. به کمک قابلیتی در ویندوز می‌توانید این پسوردها را روی فلش‌تان ذخیره کرده، به لپ‌تاپ یا دیوایس‌های دیگر منتقل کنید. برای این کار ابتدا روی آیکون شبکه در سیستم ترای کلیک کرده و بعد از پنجره‌ای که باز می‌شود، روی شبکه‌ای که می‌خواهید مشخصات آن را کپی کنید، راست‌کلیک کنید. گزینه Properties را انتخاب کنید و در پنجره‌ای که باز می‌شود، به تب connections بروید. در این تب روی گزینه Copy this network profile to a USB flash drive کلیک کنید. باقی کار هم ساده است: فلش را به کامپیوترتان وصل کنید و چند تا Next بزنید. حالا می‌توانید فلش‌تان را به هر کامپیوتر دیگری وصل کنید و setupSNK.exe را اجرا کنید تا تنظیمات شبکه مورد نظر، روی کامپیوتر دوم نصب شود.
 

یکی هم برای کاربران XP
اگر هنوز هم از کاربران XP هستید، با استفاده از برنامه USB Flash Drive Manager می‌توانید از فلش‌تان پشتیبان‌گیری کنید. همچنین این برنامه کوچک به شما امکان می‌دهد تا کپی کردن فایل‌ها را از روی کامپیوتر به روی فلش یا برعکس، بهتر مدیریت کنید. در واقع این برنامه بسیاری از قابلیت‌هایی را که خود ویندوز در اختیار شما قرار می‌دهد، به صورت یکجا و با امکان مدیریت بهتر در اختیارتان می‌گذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد