همشهری جوان

پاتوق دوستداران همشهری جوان

همشهری جوان

پاتوق دوستداران همشهری جوان

آن الاغ در بازار چه می‌کرد؟




در پشت صحنه رستوران‌ها چه خبر است؟

با عنایت به اینکه منصور حقیقت‌پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفته: «واردات گندم گندیده از هند در شأن مردم ایران نیست» و با توجه به گلایه محمدرضا رحیمی از تولیدکنندگان محصولات غذایی در راستای واردات «بز پیر» و اینکه «نروید از هندوستان بزهای پیر خریداری کنید و بیایید سوسیس و کالباس تهیه کنید»! و نیز این گفته معاون اول رییس جمهور که  «ما پشت صحنه رستوران‌ها را نمی‌بینیم و نمی‌دانیم که این غذاها چگونه تهیه می‌شود»؟  موارد ذیل به استحضار می‌رسد:


سوال جانکاه: محمدرضا رحیمی برای چه می‌خواهد پشت صحنه رستوران‌ها را ببیند؟


پاسخ به سوال جانکاه: محمدرضا رحیمی در راستای استیفای حقوق ملت می‌خواهد مطمئن شود در رستوران‌ها، با استفاده از «گندم گندیده» و «بز پیر» هندی، زبانمان لال چیز غیر بهداشتی و بدی برای ملت تهیه و طبخ نشود!


«افشاگری صفحات رویداد از پشت صحنه رستوران‌ها» یا «واقعا در پشت صحنه چه می‌گذرد؟» مرد حسابی! وقتی روی صحنه همچین وضعیتی است و در روز روشن، «گندم گندیده» و «بز پیر هندی» دارد وارد می‌شود، شما می‌خواهی بروی پشت صحنه را ببینی که چی؟ کیمیاگری که نمی‌کنند! در پشت صحنه رستوران‌ها آشپزی می‌کنند! یعنی با همین‌هایی که گفتی، دارند غذا درست می‌کنند می‌گذارند جلوی ملت!


تست هوش: چندی پیش دیدن صحنه کله الاغ در داخل سطل زباله‌ای در منطقه بازار تهران مردم و عابران را متعجب ساخت. به نظر شما در پشت صحنه یکی از رستوران‌های آن اطراف، احتمالا گوشت چه حیوانی را بار گذاشته بودند؟
۱- گوشت آهو؟ ۲- گوشت بره؟ ۳- گوشت بلدرچین؟ ۴- ته چین مرغ!


پاسخ تست هوش: کله الاغ مذکور هیچ ارتباطی به پشت صحنه هیچ رستورانی نداشته و تست هوش فوق، کاملا انحرافی می‌باشد. الاغ مذکور در راستای سیاه نمایی در بازار، رفته کنار سطل زباله ایستاده و در صحنه‌ای که هیچ کس حواسش به او و بازار نبوده، کله خود را بریده انداخته در سطل زباله و سریع هم در رفته!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد