همشهری جوان

پاتوق دوستداران همشهری جوان

همشهری جوان

پاتوق دوستداران همشهری جوان

علاقه خاصی به تی‌تاپ دارم




حامد بهداد در تئاتر موزیکال امین حیایی

امین حیایی گفته: «در حال حاضر در تلاش هستم نمایش موزیکال خود را به نام «قحطی نور» برای اجرا در دی‌ماه امسال آماده کنم و به همین دلیل نقش‌های ارائه شده برای بازی در فیلم‌های جدید را قبول نمی‌کنم». از طرفی حیایی گفته حامد بهداد هم قرار است در این نمایش موزیکال نقشی داشته باشد. احتمالا حیایی، بازی بهداد و خوانش شعر زباله‌ها در نارنجی پوش را دیده و به این نتیجه رسیده که می‌تواند یک زوج مکمل خوب برای خودش در خط حمله این نمایش موزیکال پیدا کند. با هم به قسمت‌هایی از شعر رپ این تئاتر گوش می‌کنیم.


حیایی: اگر زمان ده سال برگرده به عقب / اون موقع که قد عمو پورنگ بودم یه وجب / اگه بازم طالبی بیاد بم بگه بلا / بازی کن برام تو قلاده‌های طلا / بدون هیچ تعارفی می‌گم بش باشه / وظیفه‌ است که مخاطب چشمش واشه / من عامل فروش فیلمای خوبم / واسه سینمای بدنه ریگ ته جوبم / درسته که خودم حق انتخاب دارم / علاقه خاصی به ساندیس و تی‌تاپ دارم / من بچه حرف گوش کن شریفی نیام / به نظر ایشون خیلی خوب و تعریفی میام / همیشه شایعه بوده دور ما چهره‌ها / منبع این حرفم خبرگزاری مهره‌ها / برگرفته از گفت‌وگو تو نمایشگاه مطبوعات / درآوردیم ازش تیترای جنجالی و‌هات // حالا حامد...


حامد بهداد: بعد از تریلر خفن بیست و یک گرم / فیلمای تو بهترینه قربونت برم / می‌خوام بخونی از بچه‌های باغ آلوچه / حتی از مبارزات آزادی بخش نرودا و نیچه / من و تو از داداش به هم نزدیک‌تریم / پس دلیلی نداره جمعه به پیک نیک نریم / براندو که خز شد، دیگه الگوم تویی مثل بنز / با وجود اینکه شبیه جویی هستی توی فرندز...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد