همشهری جوان

پاتوق دوستداران همشهری جوان

همشهری جوان

پاتوق دوستداران همشهری جوان

بازی بزرگان




واکنش علی دایی نسبت به تمسخرکنندگانش

روزی از علی دایی در یک کنفرانس مطبوعاتی پرسیدند نظرتان در مورد شخصی که در تلویزیون ادای شما را در می‌آورد چیست؟ (قضیه کاملا جدی و منابعش هم موجود است)، شهریار پاسخ داد: «به هر حال بزرگ بودن چنین تبعاتی هم دارد. من اگر وقتم را برای حرف آدم‌های احمق و لوده صرف کنم، از زندگی می‌مانم. اگر وارد زندگی شخصی این آدم شویم می‌بینیم که وجودش برای جامعه ضرر است. او سرباز فراری است. وقتی نیروی انتظامی نمی‌تواند این آقا را به خدمت بگیرد، من علی دایی چه کار می‌توانم بکنم؟». از آن‌جایی که این نوع از پاسخگویی بسیار هوشمندانه و نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود و در عین حال به طرز جوانمردانه‌ای نقاط خاصی از زندگی شخصی منتقدان را نشانه می‌رود، بر آن شدیم تا واکنش دیگر افراد را در برابر وقایع اتفاقیه این‌چنینی پیش‌بینی کنیم.


حسین کعبی (در پاسخ علی پروین که در مورد او گفته بود: «این بچه با کاپشن پنجاه کیلو هم نمی‌شه»): «به هر حال کوچک بودن چنین تبعاتی هم دارد و من جانم را بر سر تبعات سرشاخ شدن با انسان‌های وزین نمی‌گذارم. وقتی وارد زندگی علی آقا می‌شویم، می‌بینیم که روزی یک دست کَلَپچ می‌زند و سرشار از انرژی‌های اشباع شده است. فلذا بهتر است من سکوت اختیار کنم.»


علی کریمی (در پاسخ به صحبت‌های عمو رویان مبنی بر اینکه بعضی از بازیکنان «شومن» هستند): «طبعا شومن بودن مضراتی دارد و ممکن است آدم ممنوع‌التصویر شده و سر از پرونده‌های همشهری جوانی در بیاورد. من حرفی نمی‌زنم، چون از اعمال قانون شدن می‌هراسم.»


احسان عمادی و مهران باقی (در پاسخ به انتقادات سردبیر در مورد اِعمال کردن سلایق شخصی در رویدادها): «رویداد نویسی کلا تبعات دارد، ولی ایشان به هر تقدیر سردبیر هستند و احترام‌شان واجب است و ما نباید وقت‌مان را صرف آجر نمودن نان خودمان نماییم. اصلا ما گیلاسیم و هیچ اعتراضی هم نداریم.»
نظرات 1 + ارسال نظر
خواننده 1391/08/09 ساعت 22:26

سلام
پارسال همشهری جوان در یک شماره به تحلیل شخصیتها و فیلم سعادت آباد پرداخت.میتونید بگید کدوم شماره بود؟
ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد