همشهری جوان

پاتوق دوستداران همشهری جوان

همشهری جوان

پاتوق دوستداران همشهری جوان

مجسمه نکونام و شجاعی در سئول نصب خواهد شد!!!

سلام و خسته نباشید؛ هر چند، چند روزی از باخت تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی می گذرد اما با کمی تأخیر به تحلیل این بازی خواهیم پرداخت. به نظرهایی که در این رابطه بهدست من نرسیده و الکی از خودمان می خوانیم توجه کنید:

نظر اول- برای من سوال شده که مگر جواد نکونام پاسور تیم نبود؟ پس چرا پاس نمی داد؟

رادیو الان: شنونده گرامی مثل این که دقیقه ۱۷ وقت اضافه اول را ندیدید؟ ایشان یک پاس گل به بازیکن کره جنوبی داد. تازشم قبل از آن هم چند باری مهاجمان کره را در موقعیت های خوبی قرار داده بود که با بدشانسی توپ هایشان گل نمی شد.

نظر دوم- سلام! من یک انسان از نوع کره ای هستم، هموطنان من در سئول به شدت دنبال قد، سرشانه و... مسعود شجاعی و جواد نکونام هستند؛ لطفا به ما در ساخت مجسمه یادبود این مردان شادی آفرین کمک کنید. ضمنا این مجسمه سرچهارراه اول سمت چپ بولوار سونگ چونگ سئول نصب خواهد شد.

رادیو الان: اصل این نظر در دفتر استودیو رادیو الان موجود است، هر کسی اندازه های نامبردگان را دارد به ما بدهد تا در ساخت مجسمه سهیم باشیم.

اما پدران، مادران و کلیه زوجین جوان دست نگهدارید! در طرح افتتاح حساب آتیه برای نوزادان به دلیل تأمین نشدن اعتبارات تخته شده! پس باز هم دست نگهدارید! و در کل هم دست نگهدارید! ضمنا به آن دسته از عزیزانی که هنوز آن یک میلیون تومان به حساب قند عسل شان نیامده هم متذکر می شویم که دست نگهدارید! جوش و حرص برای شما یک میلیون نمی شود! توفیق اجباری بود که صاحب اولاد شوید؛ بچه خودش برکت می آورد!




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد