همشهری جوان

پاتوق دوستداران همشهری جوان

همشهری جوان

پاتوق دوستداران همشهری جوان

پول ساز ترین شغل ها در ایران کدامند؟



هشدار: «شاید برایتان خنده دار باشد اما این یک مطلب کاملا جدی است.» همین دوروبر خودمان آدم هایی زندگی می کنند که صاحب مشاغلی عجیب هستند.

ذهنتان را از شغل های عجیبی که می توان با انها پول دراورد خالی کنید؛
این منو اصل جنس است درباره شغل های عجیبی که خیلی ها از انها پول در می آورند

1.مغز خالی کن :مغز خالی کنی شغلی رسمی و محترمانه است و فردی که این شغل را دارد باید هر روز در کشتارگاه حاضر شود.سر حیوان ذبح شده را روی میز قرار دهد سپس جمجمه را بشکافد و مغز آن را که در برخی کشورها غذای بسیار لذیذی به حساب می آید خارج کند.

2.سوسک کش : این حرفه همان سمپاشی اماکن برای از بین بردن سوسک هاست.اما نکته جالب تبلیغی است که این افراد برای خود می کنند . مثلا : پس از شمپاشی محل هر سوسک پیدا شده را دانه ای صد تومان میخریم.

3.کنترل چی تخم مرغ

4.داد زن : با داد زدن به معرفی محصولات مغازه مورد نظر خود می پردازد

5.رنگ کار مرکبات : حکایت همان حکایت گنجشک را رنگ کن و جای قناری بفروش است.مسئولیت رنگ کار مرکبات این است که با کمک مواد شیمیایی مانند اتیلن و بخار آب کافی به محصولات نارس چیده شده رنگ و ظاهری طبیعی ببخشد و کاری کند که این میوه ها تازه به نظر برسند.

6.تاجر هسته آلو : ;کار عده ای خرید هسته آلبالو از کارخانه های معتبر و خرد کردن و استفاده آنها در محصولات خودشان برای افزایش وزن و کاهش هزینه ها در تولی وحصولاتی مانند لواشک است.

7.گریه کن : گریه کن ها کارشان دریافت پول و حضور در مراسم ختم و عزا برای پرشورشدن مراسم است. باورکن آنها برای مرده طوری گریه می کنند که می میری از خنده!


8.جدا کننده جوجه های نر و ماده :فردی که چنین شغلی را برعهده می گیرد، باید هر روز به میان خیل عظیم جوجه های تازه از تخم درآمده برود تا پی ببرد کدام نر و کدام ماده هستند، در پایان هم آنها را از یکدیگر جدا کند.
همشهری جوان 358 - عقلت را پول کن - ص 43

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد